ورود و ثبت نام

برای ورود به نوسین از طریق لینک های زیر اقدام کنید

 ورود             ثبت نام 

 

اطلاعات تماس
سقز میدان آزادی پاساژ الماس غرب پلاک 188
کردستان
info@noosin.ir
087-36300677
Follow Us

نوسین

پلتفرم تولید محتوای نوسین

نسخه جدید پلتفرم نوسین منتشر شد

در سال گذشته با مراجعه کاربران و تجزیه و تحلیل رفتار آن‌ها و بازخوردهایی که از آن‌ها دریافت کردیم تصمیم گرفتیم در یک نسخه جدید ظاهر و امکانات نوسین را بهبود دهیم. حالا که سال نو شده است و همه چیز در حال نو شدن و تغییر و تحول است ما هم نسخه جدید نوسین را برای شما کاربران عزیز آماده و ارائه کرده‌ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد. مهمترین تغییرات نسخه جدید عبارتند از:

ظاهر جدید

ظاهر پلتفرم نوسین به یک نسخه زیبا و کاربرپسندتر تغییر کرده است که دارای ظاهر گرافیکی جذاب و با کیفیت‌تری است. در این قالب کاربران به راحتی می توانند به منو و زیر منوها دسترسی داشته باشند و از امکانات و لینک‌های هدر و فوتر استفاده نمایند.

پلتفرم تولید محتوا

بهبود حالت ریسپانسیو (واکنش گرا)

تعداد زیادی از کاربران نوسین از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به نوسین مراجعه می‌کنند. در پلتفرم قبلی بعضی قسمت‌ها به خوبی در دستگاه‌های تلفن همراه نمایش داده نمی‌شد. ما این مقوله را جزء اولویت کاری خود قرار دادیم و در نسخه جدید که هم اکنون در حال اجرا است میزان واکنش گرا بودن پلتفرم را به میزان بسیار زیادی بهبود داده‌ایم. بنابراین همه کارفرماها و فریلنس‌های نوسین از این به بعد می‌توانند به راحتی از طریق دستگاه‌های هوشمند خود با نوسین کار کنند.

نسخه موبایل نوسین

درج عنوان پروژه در پیام ها

قبلاً فریلنسرها پس از دریافت پیام از سمت کارفرماها متوجه نمی شدند که پیام ارسالی از طرف کارفرمای کدام پروژه است. در نسخه جدید این مشکل رفع شده است و پس از دریافت پیام برای کارفرما و فریلنسر عنوان پروژه لینک شده شده به پروژه در بالای متن پیام ها درج می شود.

امکان وارد کردن کد تخفیف

قبلاً در مراسمات و شرایط خاص امکان استفاده از کد تخفیف وجود نداشت. برای اینکه بتوانیم به کارفرمایان و فریلنسرهای خود کد تخفیف‌های جهت ارتقا حساب هدیه دهیم ، امکان وارد کردن کد تخفیف را میسّر نموده‌ایم تا همه بتوانند از تخفیفات استفاده نمایند.

کد تخفیف نوسین

دکمه دسترسی سریع

بعضی از اقدامات مانند ثبت پروژه، ارسال پیشنهاد و… هستند که کاربران دوست دارند به صورت سریع به آن دسترسی پیدا کنند. ما برای دسترسی راحتر به ثبت پروژه، ارسال پیشنهاد ، افزایش اعتبار،افزودن تیکت، افزودن مهارت‌های جدید، افزودن نمونه کار دکمه دسترسی سریع را قرار داده‌ایم که با کلیک کردن روی آن به هرکدام از این‌ها موارد می‌توانید دسترسی پیدا کنید.

دکمه دسترسی سریع نوسین

ما همیشه در حال تغییر و توسعه نوسین هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین خدمات کاربران خود ارائه کنیم. شما هم با نظرات و پیشنهادات خود می‌توانید ما را در بهبود نوسین یاری نمایید.

ارسال یک نظر