ورود و ثبت نام

برای ورود به نوسین از طریق لینک های زیر اقدام کنید

 ورود             ثبت نام 

 

اطلاعات تماس
سقز میدان آزادی پاساژ الماس غرب پلاک 188
کردستان
info@noosin.ir
087-36300677
Follow Us

نوسین

Freelancer profile

تکمیل کردن پروفایل عاملی کلیدی در موفقیت فریلنسر

تجربه در سایت‌های فریلنسری ثابت کرده است که داشتن یک پروفایل حرفه‌ای یکی از مهمترین عامل‌ها در موفقیت فریلنسرها است. در صورتی که شما هم تصمیم گرفته‌اید که به صورت فریلنسری در نوسین کارکنید، پیشنهاد می‌کنیم به مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم توجه نمایید تا بتوانید میزان درآمد خود را بالاتر ببرید.

چرا تکمیل کردن پروفایل اهمیت بالایی دارد؟

چون به عنوان فریلنسر، هنگامی که برای یک پروژه پیشنهاد ارسال می‌کنید و سعی می‌کنید که آن پروژه را تصاحب کنید با رقابت سایر فریلنسرها مواجه خواهید شد. کارفرماها معمولاً هنگام بررسی پیشنهادهای دریافتی، پروفایل فریلنسرها که در آن اطلاعاتی مانند نمونه کارها، مهارت‌ها، امتیاز‌های کسب شده و … وجود دارد را بررسی می‌نمایند و در آخر بهترین فریلنسر را برای انجام پروژه خود انتخاب می‌نمایند.

یک عکس حرفه‌ای برای پروفایل بارگذاری کنید

تصویر پروفایل جزء مواردی است که کارفرما قبل از دیدن پروفایل شما می‌تواند مشاهده نماید و کارفرماها می‌خواهند که کار خود را به یک فریلنسر قابل اعتماد بسپارند. پس برای اینکه توجه کارفرماها را به خود جذب کنید و در رقابت پیروز باشید لازم است به این نکات در هنگام انتخاب تصویر پروفایل توجه نمایید:

تصویر پروفایل فریلنسر
  • بهترین نور را پیدا کنید: نور از مهمترین عامل‌هایی است که باید در هنگام گرفتن یک عکس به آن توجه کرد است. گرفتن عکس در بیرون از خانه بدون نور مستقیم خورشید یک انتخاب عالی می‌تواند باشد. در داخل خانه هم از گرفتن تصویر زیر نورهایی که سایه زیادی ایجاد می‌کنند خودداری نمایید.
  • از پس زمینه ساده استفاده نمایید: یک پس زمینه ساده و روشن انتخاب نمایید که واضح و بدون جزئیات باشد. می‌توانید از یک پس زمینه ساده مانند یک فضای سبز استفاده نمایید.
  • روی صورت خود متمرکز شوید: دوربین را در فاصله مناسبی قرار داده و آن را طوری قرار بدهید که بیشترین تمرکز را روی صورت داشته باشد به طوری که فقط صورت و شانه‌های شما معلوم باشد. لباس‌های مرتبی بپوشید و لبخند را فراموش نکنید! کارفرماها فریلنسرهای که چهره‌ای گرم و خندانی دارند را دوستانه تر و قابل اعتماد‌تر می دانند.
  • بهترین تصویر را انتخاب نمایید: از کسی بخواهید که از شما عکس بگیرد یا اینکه از یک سه پایه نگه دارنده دوربین استفاده نمایید. برای تنظیمات تصویر دوربین ، بالاترین کیفیت و وضوح را انتخاب نمایید و در چندین مکان و به حالت‌های مختلفی تصویر بگیرید تا به بهترین نتیجه برسید و در پایان بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

تصویر کاور

در قسمت پروفایل یک بخش به عنوان تصویرکاور وجود دارد که به صورت پیش فرض یک تصویر برای آن در نظر گرفته شده است شما می‌توانید این تصویر را با یک تصویر اختصاصی جایگزین کرده و با استفاده از آن اطلاعاتی در مورد حوزه کاری یا کسب و کار خود ارائه کنید.  

تصویر کاور عاملی برای موفقیت در فریلنسری

درباره من

در این قسمت می‌توانید اطلاعاتی را به صورت متنی به کارفرما ارائه دهید. این اطلاعات می‌تواند درباره خودتان، سوابق و تخصص‌های کسب شده در حوزه کاری باشد.فقط توجه داشته باشید، چون متن درباره من توسط اکثر کارفرماها مطالعه می شود باید با دقت و جذابیت بالایی نوشته شود و در آن غلط املایی و اصطلاحات پیچیده وجود نداشته باشد.

تکمیل کردن وضعیت وریفای در سایت نوسین

در نوسین در پایین نام کاربریتان و در کنار تصویر پروفایل یک بخش وجود دارد که سطح، نوع عضویت و  وضعیت احراز هویت شما را نشان می‌دهد. نشان‌های این بخش عبارتند از:

  1. سطح کاربر:  با انجام کارها و کسب امتیاز از کارفرما بالا می‌رود و هرچه این عدد بالاتر باشد نشان از حرفه‌ای بودن شما است.
  2. نوع عضویت: هر کاربر در سایت می‌تواند یکی از ۴ نوع عضویت معمولی، برنزی، نقره‌ای یا طلایی را داشته باشد. نوع عضویت شما در این بخش نمایش داده می‌شود.
  3. وضعیت هویت: پس از آنکه در سایت ثبت نام کردید می‌توانید کارت ملی خود را برای انجام احراز هویت ارسال نمایید تا کارفرما با دیدن آن مطمئن شود که با یک شخص مطمئن در حال کار است. همچنین برای اینکه بتوانید موجودی حساب خود را برداشت کنید لازم است که این گزینه فعال شده باشد.
  4. وضعیت موبایل:  با ثبت شماره موبایل خود در قسمت تنظیمات می‌توانید وضعیت موبایل خود را به وریفای شده تبدیل کنید تا در مواقع ضروری از طرف نوسین بتوان با شما ارتباط برقرار کرد.
  5. وضعیت ایمیل: در هنگام ثبت نام یک کد برای ایمیل شما ارسال می‌شود که پس از تایید آن وضعیت ایمیل شما هم به تایید شده تغییر حالت می‌دهد.

مهارت‌های خود را انتخاب نمایید

تقریباً همه وب سایت‌هایی که در حوزه فریلنسری مشغول فعالیت هستند دارای لیستی از مهارت‌ها هستند که شما می‌توانید مهارت های مرتبط با تخصص و علاقه خود را انتخاب نمایید تا هم در پیدا کردن پروژه‌ها به شما کمک کند و هم کارفرما از مهارت‌هایی که شما دارید اطلاع پیدا کند. در نوسین هم می‌توانید در قسمت تنظیمات حداکثر ۲۰ مهارت برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید.

مهارت های فریلنسر در سایت نوسین

بهترین نمونه کارهای خود را ثبت نمایید

نمونه کار جزء مهمترین عامل‌ها برای جلب توجه کارفرماها است و با استفاده از آن می‌توانید کیفیت و ارزش کار خود را نشان دهید. فقط توجه داشته باشید که نمونه کارهایی که ثبت می‌کنید باید کیفیت بالایی داشته باشد چون بادقت توسط کارفرماها بررسی می‌شود.

در صورتی که نمونه کارهای زیادی دارید بهتر است آن‌هایی را که به خوبی مهارت شما را نشان می‌دهند انتخاب کرده و در سایت ثبت نمایید، در صورتی هم که هیچ نمونه کار ندارید می‌توانید خودتان دست به کار شوید.

فریلنسر‌ها در نوسین می‌توانند چهار نوع نمونه کار متنی، صوتی، تصویری و ویدیوی را بدون داشتن محدودیتی در تعداد آن ها ثبت نمایند.

سطح خود را بالا ببرید

پس از آنکه در نوسین کاری را برای یک پروژه انجام می‌دهید و کارفرما پایان کار را اعلام می‌کند، هم کارفرما و هم فریلنسر می‌توانند برای همدیگر امتیاز ثبت نمایند. امتیازهایی که کارفرما برای فریلنسر ثبت می کند تاثیر مستقیمی در سطح فریلنسر داشته و هرچه تعداد کارها و امتیازها دریافتی بیشتر شود سطح فریلنسر هم بیشتر می‌شود.

اطلاعات کلی عاملی در موفقیت فریلنسری

 در پایین سطح کاربر اطلاعاتی دیگر مانند تاریخ عضویت، آخرین فعالیت، پروژه‌های مشارکت شده و کارهای انجام شده نمایش داده می‌شود.  بالا بودن این آمارها نشان از میزان حرفه‌ای بودن شما در حوزه تولید محتوا است و کارفرماها می‌توانند با اطمینان بیشتری کارهای خود را به شما بسپارند.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین موارد برای ایجاد یک پروفایل حرفه ای در سایت نوسین بیان کنیم در صورتی که در مورد هر قسمت به راهنمایی نیاز داشتید می توانید از طریق چت، تیکت و سایر راه ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

ارسال یک نظر