ورود و ثبت نام

برای ورود به نوسین از طریق لینک های زیر اقدام کنید

 ورود             ثبت نام 

 

اطلاعات تماس
سقز میدان آزادی پاساژ الماس غرب پلاک 188
کردستان
info@noosin.ir
087-36300677
Follow Us

نوسین

freelance-writer-1

کسب درآمد در هر زمان و مکانی با نویسنده فریلنسر بودن

نویسنده فریلنسر از جمله شغل های آزاد بوده که فرد با اعلام تخصص خود می تواند نویسندگی متن یک پروژه را قبول کرده و در هر وقتی از روز آن را به صورت دورکاری انجام دهد. به این گونه شغل های آزاد کاری فریلنسینگ گفته شده و به شخصی که نویسندگی متن  پروژه را بر عهده می گیرد فریلنسر می گویند. معمولا نویسنده فریلنسر بودن نوعی شغل خانگی نیز محسوب می شود. تحلیل گران پیش بینی کرده اند که در عرض ۱۰ سال آینده، که شیوه کار آزادکاری به عنوان رتبه اول استخدام تبدیل خواهد شد.

کار نویسنده فریلنسر به چه صورت است

با توجه به عصر تکنولوژی و وب سایت ها افرادی که در شاخه ی علمی خاصی متبحر هستند این موقعیت کاری را داشته تا تخصص خود را اعلام نموده و از کسب و کارها و وب سایت های مختلفی انجام نویسندگی به صورت پروژه ای را تقبل نمایند و در ازای خدماتی که فرد ارائه می دهد مبلغی را دریافت کند.

این گونه نویسندگی ها می تواند تنها به کمک یک لپ تاپ در منزل به صورت آزاد کاری انجام شود که  به نویسنده فریلنسر شهرت یافته است. در حقیقت فریلنسری از جمله شغل هایی به حساب می آید که حالت دور کاری داشته و نویسنده این امکان را دارد تا در هر ساعتی در طول روز کار خود را انجام دهد در واقع رییس و کارفرما خود بوده و این توانایی را دارد تا بازار هدف و قیمت را به طور کاملا شخصی تعیین نماید.

مهارت های یک نویسنده فریلنسر

در بین جمع کثیری از فریلنسرها مانند مترجم، ویراستار، نویسندگی یا تولید محتوا، بازاریابی، دستیار مجازی، مشاوره دهنده کسب و کار و….که  در وب سایت های مختلف مشغول به فعالیت هستند نویسنده فریلنسر بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است و جزء پر طرفدارترین نوع نگارش محتوا بوده که برای سایت های مختلف و کارفرمایان انجام می شود.

در واقع زمانی که موضوع درخواست شده از فریلنسر تخصصی نباشد هر فردی که با نگارش صحیح فارسی، ترجمه و با اصول سئو آشنایی داشته باشد و در ضمن خوش قول، خوش اخلاق، متعهد و وقت شناس باشد می توانید تا کار نویسندگی را به صورت حرفه ای در منزل و یا هر مکان دیگری که مجهز به اینترنت باشد به راحتی انجام دهد.

 

مزایای نویسندگی کردن به صورت دورکاری

اولین مزیت دورکاری در این حرفه است که کسی بر کار شما نظارت ندارد و هر ساعتی از روز که فرد میل نوشتن داشته باشد کار خود را انجام می دهد به هیچ شرکت و سازمان تعهد نداشته و این امکان برای فرد فریلنسر مهیا بوده تا به دلخواه کار انجام دهد.

از جمله مزایای نویسنده فریلنسر  آزاد کاری آن می باشد به این صورت که فرد در طول روز می تواند برای چند سایت مختلف کار نویسندگی و نگارش محتوا را انجام داده بدون اینکه هیچ گونه تداخلی با یکدیگر داشته باشند مزیت مهم این نوع دورکاری ها این بوده که فرد نیازمند به شرایط محیط کار و یا دفتر کار ندارد و بدون هیچ جا به جایی و حمل و نقل به بیرون از فضای خانه  درون منزل تنها با یک لپ تاپ کار نویسندگی انجام می گیرد.

معایب فریلنسری

شاید بزرگترین عیب نویسنده فریلنسر این باشد که حقوق دریافتی فریلنسر به میزان کار فریلنسر و به کیفیت پروژه هایی که انجام آنها را بر عهده می گیرد، بستگی داشته است. نویسنده ای که به صورت فرینلسری فعالیت می کند می تواند به طور دائم به صورت دور کاری کسب درآمد کند اما مبالغ دریافتی شخص به گونه ای است که لازم است تا به طور پیوسته کار نویسندگی را انجام دهد. البته حقوق فریلنسر بستگی به مهارت وی داشته که تا چه میزان بتواند در نگارش محتوا کاربلد بوده و از طرف کارفرما مورد قبول واقع شده و پی در پی کار به فریلنسر سپرده شود. معایب بزرگ فریلنسری این بوده امکان بیمه کردن شخص نویسنده توسط کارفرما وجود ندارد.

استخدام نویسنده حضوری یا فریلنسری

استخدام نویسنده برای کارفرما و البته سایت های مختلف مقدمات لازمی را ایجاب می کند که لازم بوده تا با نویسنده قرارداد رسمی منعقد شده  و فرد را بیمه کرده و برای فریلنسر حقوق دائم تعیین شود. از طرفی فریلنسر مستلزم این بوده تا هر روزه به طور حضوری در محل کار حاضر شده ساعات کاری مشخص داشته باشد و هزینه های برای رفت و آمد، غذا، بیمه و … به او پرداخت شود این موارد باعث شده است که برای شرکت ها استخدام نویسنده بسیار پر هزینه تر از کار با یک فریلنسر باشد.

اما نویسنده فریلنسر هیچ یک از این شرایط را نداشته و فریلنسر هیچ تعهدی نداشته و این امکان برایش مهیا بوده تا در هر زمانی برای هر سایتی در خواست نویسندگی کند و کار کارفرماها را قبول کرده و به صورت دلخواه انجام دهد. فریلنسر بر خلاف نویسنده ی استخدام شده به طور همزمان می تواند برای چندین وب سایت کار کرده و حقوق خود را بالا ببرد.

دستمزد فریلنسر متغیر بوده و فرد انگیزه ی زیادی برای راندمان بالا و گرفتن کار نگارش از سایت های مختلف را دارد. فریلنسر ها بیشتر از هر نوع نویسنده ای مورد اعتماد شرکت ها قرار دارند چون هزینه کمتری برای آن ها دارد و مبالغی جهت بیمه، مکان، رفت و آمد و … در نظر گرفته نمی شود.

سایت تخصصی نویسنده فریلنسر در ایران کدام است؟

وب سایت نوسین بزرگترین سایت تخصصی نویسنده فریلنسر در ایران است که در آن نویسنده ها می توانند عضو شوند و برای کارفرما ها پیشنهاد کار ارسال کنند و کارفرماها پس از بررسی سوابق نویسندها آن ها را پذیرش کرده و برای آن ها کار تعیین کند و به صورت دورکاری با فریلنسر های نویسنده همکاری کنند.

همین الان می توانید در سایت نوسین کار نویسندگی یا ثبت پروژه را شروع کنید.

 

 

ارسال یک نظر