ورود و ثبت نام

برای ورود به نوسین از طریق لینک های زیر اقدام کنید

 ورود             ثبت نام 

 

اطلاعات تماس
سقز میدان آزادی پاساژ الماس غرب پلاک 188
کردستان
info@noosin.ir
087-36300677
Follow Us

وبلاگ نوسین

به روزترین مقالات تولید محتوا را اینجا بخوانید.

گااااااارسون!!! لطفا یه پرس مقاله بدین برای وبلاگم یه اینفوگرافیک خنک هم بذار کنارش. صبر کن برای دسر هم یه رپورتاژ آگهی سبک می‌خوام چون رژیم دارم! به این میگن سفارش تولید محتوا! کسانی که سفارش تولید محتوا دارند اصولا به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کسانی هستند که خودشان تا حدودی با اصول محتوانویسی آشنا هستند و می‌توانند محتوای خوب و بد را از هم تشخیص دهند اما به خاطر اینکه کسب و کار بزرگی دارند فرصت کافی برای اینکه خودشان تولید محتوا انجام دهند را ندارند. دسته دوم کسانی هستند که فقط می‌دانند که محتوا چیز خوبی است و بهش نیاز دارند! با اینکه هر دو دسته عزیز هستند اما امیدواریم که شما از دسته اول باشید. اگر هم از دسته دوم هستید جای نگرانی نیست در ادامه این نوشته با ما همراه باشید. سوالی که ممکن است در اینجا ذهن مشوش شما را مشوش‌تر کند این است که

هزینه تولید محتوا چقدر است؟ بهتر است همینجا اعلام کنیم که در مورد این سوال هنوز هم بین علما اختلاف نظر و احتمالا درگیری وجود دارد! البته منظور از علما در اینجا کسانی هستند که در حوزه تولید محتوا صاحب نظرند و نه شرکت‌ها و وب‌سایت‌هایی که در جستجوی گوگلتان برای یافتن پاسخ این سوال با آنها برخورد می‌کنید. متاسفانه مسئله مهمی که روی نحوه محاسبه هزینه محتوا بسیار تاثیر گذاشته و باعث شده این سردرگمی در کلاف محتوا به وجود بیاید همین به اصطلاح شرکت‌های تولید محتوا هستند که معیارهای عجیب و غریبی برای محاسبه هزینه تولید محتوا استفاده کرده‌اند. اگر فرض را بر این بگذاریم که این معیارها درست و استاندارد هم باشند باز مبالغی را که به ازای هر پکیج، کلمه، مطلب و

رشد سرسام آور وب سایت‌ها در عصر حاضر بر کسی پوشیده نیست و خدا می‌داند این رشد با چه سرعتی در حال بالا رفتن است که اگر به دنبال محتوا با هر کلمه یا عبارتی در گوگل باشید تعداد نتایج لیست شده، آنقدر صفر دارد که اصلا مغزهای خسته ما قادر به شمارش این صفرها نیست! اما سرنوشت بسیاری از این وب سایت‌ها این است که از آخر اول باشند! این بندگان خدا در آن انتهای تاریک و سرد نتایج، آنقدر خاک می‌خورند که اگر دستی از غیب به مددشان نرسد قطعا تلف خواهند شد و هرگز رنگ صفحات اول گوگل را نخواهند دید. و اما این امداد غیبی و این چوب دستی جادویی که می‌تواند برای نجات این وب‌سایت‌ها به کار برد چیست؟ محتوا و دیگر هیچ! شاید این گفته به نظر کمی اغراق آمیز باشد ولی احتمالا شما هم این جمله کلیشه را بسیار شنیده‌اید که محتوا پادشاه است و

نویسنده فریلنسر از جمله شغل های آزاد بوده که فرد با اعلام تخصص خود می تواند نویسندگی متن یک پروژه را قبول کرده و در هر وقتی از روز آن را به صورت دورکاری انجام دهد. به این گونه شغل های آزاد کاری فریلنسینگ گفته شده و به شخصی که نویسندگی متن  پروژه را بر عهده می گیرد فریلنسر می گویند. معمولا نویسنده فریلنسر بودن نوعی شغل خانگی نیز محسوب می شود. تحلیل گران پیش بینی کرده اند که در عرض 10 سال آینده، که شیوه کار آزادکاری به عنوان رتبه اول استخدام تبدیل خواهد شد. کار نویسنده فریلنسر به چه صورت است با توجه به عصر تکنولوژی و وب سایت ها افرادی که در شاخه ی علمی خاصی متبحر هستند این موقعیت کاری را داشته تا تخصص خود را اعلام نموده و از کسب و کارها و وب سایت های مختلفی انجام نویسندگی به صورت پروژه ای را تقبل نمایند و

نوشتن! مگر کاری راحت‌تر از این هم وجود دارد! همه محتوا نویسان به راحتی در خانه نشسته‌اند و هر موقع که دلشان بخواهد در مورد زمین و زمان شروع به نوشتن می‌کنند! نه رئیسی بالای سرشان است و نه کسی به ظاهرشان گیر می‌دهد. و خیلی مزایای دیگر که ممکن است هر کسی را وسوسه کند برای تفریح هم شده برای مدتی نویسندگی محتوا را امتحان کند. احتمالا این اولین چیزی است که در مورد این افراد به ذهن ما می‌رسد. اما صبر کنید این تمام ماجرا نیست! یا بهتر بگویم ماجرا اصلا از این قرار نیست! نویسندگی برای خیلی از افراد کار لذت‌بخشی است و به نحوی در ذات آن‌ها وجود دارد. اگر اهل مطالعه باشید احتمالا الان به صورت خودکار اسم نویسندگان بزرگ ایرانی و خارجی در ذهنتان رژه می‌روند. اما این یک طرف قضیه است. چه کسی ادعا می‌کند نمی‌توان این مهارت را آموزش داد و یاد گرفت؟ بدون